ensamavargen.blogg.se

Om mig själv

Publicerad 2013-11-14 14:52:00 i Allmänt,

Jag heter Zanna Margaretha Tia Henriksson. Och Är 12 År, Jag Fyller År På Hösten ( 11 November ). Jag Har 6 Syskon 4 Brorsor, Sen 2 systrar. Men Jag Har Bara Ett Riktigt Syskon Dom Andra Är Halv Syskon. Mitt Riktiga Syskon, Är En Kille Som Heter Carl Erik Linus Henriksson. Men Han Heter Linus. Han är 9 år. Mina Syskon som inte är riktiga är Joakim han är typ 19 eller 20 år, sen hans brorsa, Pontus, han är typ 17 eller 18 år. Sen är det min pappas barn, men Alexander ( min bror ) har inte samma mamma. Alexander Är typ 2 år eller 1/5 år. Men Alexanders mamma och min pappa är skilda nu. Pappa har träffat en ny tjej. Hon heter Maria, och hon har 2 döttrar som ena är typ 4 eller något sånt. sen den äldsta som är 19 år. Men jag har inte träffat marias barn än.
 
 
 
 
 
 
Vi har jobbat med ett brev, som kallas brevet till mig själv. Det är ett brev som vi sedan får när vi slutari 9:an.
Jag tyckte det var roligt att jobba med den. För att det ska man få när man slutar skolan då får man se vad vi har skrivit om, och så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela